onsdag den 2. juni 2010

02.06.09 DESIGNE NYT LAYOUT

Så har jeg gjort det igen: Sendt et nyt billede op i æteren som mit Picasa forside-billede. Ved samme lejlighed kunne jeg ikke dy mig for at eksperimentere med farverne på baggrund, tekst, link m.m. så de var smukke i forhold til min Assisi-collage...

LÆSBARHED
Jeg fik for meget lang tid siden at vide, at det vær svært at læse min blog med den sorte baggrund, og ændrede derfor pænt baggrundsfarven til lys grå....

Men AK og VE.... vi er ikke så flinke til at læse og kommentere hinandens blog. Her på faldrebet er det vel OK at designe i de farver, man holder mest af?

Britt

4 kommentarer:

  1. Ak og ve, vi er bare ikke så hurtige til at komme med kommentarer. Jeg skrev én i går (ved indlægget med isbjerge-videoen), og nu ser jeg at du har skiftet igen. Og, Britt, det må du til hver en tid selv om, for som du skriver: det er ok at vælge de farver, man holder mest af!!! For mit vedkommende er det lidt sværere at læse teksten - men billederne står fint!!! Herlige collager du laver!

    SvarSlet
  2. Tak Lena!
    Dejligt at blive set - vi investerer jo en mængde tid og kærlighed i dette Picasa-projekt..

    SvarSlet
  3. Jeg synes du skal vælge de farver du er vild med, ellers kunne man jo bare beholde en af de færdige skabeloner.
    Bente

    SvarSlet
  4. Det er ikke helt nemt at læse hvidt på sort
    nemmere sort på hvidt :-)
    Hvad mener du med faldrebet? eg har først fundet din blog nu, så du er vel ikke ved at lukke ??
    Din blog ser meget interessant ud.

    SvarSlet